#1 Pierwsze koty za płoty!

C Z E Ś Ć !


Jak właściwie powinien wyglądać pierwszy wpis?
Tak, początki są zdecydowanie najtrudniejsze...

Zawsze męczyło mni czytanie obszernych recenzji jednego produktu. 
Szukałam zazwyczaj czegoś krótkiego, szybkiego i z przydatnymi informacjami.
Poza tym, marzyłam o prowadzeniu własnego bloga, tak dla przyjemności :)

Oto jestem! :)

Na moim blogu znajdziecie opinie o różnych kosmetykach. Krótko, zwięźle i na temat!
W większości przypadków będę szukała tańszych produktów czy też promocji, tak żeby każda z Was znalazła coś dla siebie i żeby nasz portfel na tym nie ucierpiał.
Jeśli macie jakiś produkt, który miałabym przetestować bo wahacie się nad jego zakupem to piszcie śmiało, a ja dołożę wszelkich starań żeby Wam pomóc.


To tyle... Pierwsze koty za płoty, 
już w następnym poście recenzja mojej ulubionej szminki, 
która z pewnością przypadnie Wam do gustu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz